Arasannesi_ Hanimlar merhaba 28+2 deyim adet sancisi gibi bi ağrım var birde bel ağrım var yatınca geçiyor gibi Ama belim ağrısı geçmiyor endişe etmeli miyim bilmiyorum ya ☹
Esenburhan123 Arasannesi_ bende dün gebe olduğumu yeni ögrendim cok yeni adetim 1 hafta geçti hep adet olucam diye bekledim bugün de ara ara oluyor
Tazeannebaba55 Arasannesi_ bende 23 haftalığım bende aynı durumdayım galiba Karnım büyüdüğü için oluyor olabilir yada soğuklardan
Mervensn1 Arasannesi_ bende kabızlıkla beraber enfeksiyon vardı adet sancısı gibi ağrı çektim yani sizinde bu tarz önemli bir şey olabilir doktorunuz görse iyi olur gibi
BusrAlpay_34 Arasannesi_ bnce korkacak bişey yok bebek buyuyo artk beline baskı yapar son aylara kadr gıder öyle bel agrısı
Merve6954 Esenburhan123 Gebelikte rahim büyümesi sırasında bağlar geriliyor kasık ağrılarının sebebi rahmi tutan bağların gerilmesi diye biliyorum.
Arasannesi_ @Mervensn1 biraz daha devam ederse doktora gitmeyi düşünüyorum Zaten kan uyuşmazlığı olduğu için iğne olmam gerekiyor bir kaç gün sonra gidecektim en iyisi biraz öne almak
Rjn5656 Arasannesi_ maalesef bndede var 16 haftamdaym iki uç gündür adet olacakmış im gibi hissediyorum alt karnımmmm ve bel agrim çok oluyor yarin belki giderim hastaneye 😐