Bende cinsiyeti ogrendikten sonra basladim. 14 haftada soyledi. 18de yine teyit ettirdik. Ikiz gebeyim erken basla dediler. 6 aydan sonra erken dogum riski oluyor diye. Ama ben cok sey aldım 21. Haftadayim suan simdi almıyorum. Besik, bebek arabası almadım son aylarda alırım. Erken basladim subat ayi indirimi vardı.