Nesliii06 Selam tatlı anneler ben tüp bebekle ikizlere hamileyim şu an 9 haftalığız Ankara da devlette doğum yapan var mı bana önerebileceğiniz devlet hastanesi var mı
Elbet-birgun-kavusacagiz Nesliii06 tup bebek doktorunuz kimdi acaba😊 sehir hastanesinu cok ovuyoyolar bu arada
Nesliii06 Elbet-birgun-kavusacagiz gülhane eğitim ve araştırmada temel seyit ceyhan hocaya gidiyodum🥰
Nesliii06 Homeless20 ben dün gittim doktor biri 9+3 diğeri 8+0 dedi küçük olanın kalbi durabilir dedi😔