RabiaYamur Kızlar yarın doğuma giriyorum spinal sezaryen olucam suan cok hissizim. Bos duvara bakıp duruyorum. 38 haftamızdayız kilosu önde ve catım dar oldugu sezaryene karar verdik. Az önce hastaneden aradılar kaldım öylece sanki hic dogurmücqktım. Napmam lazım tavsiye verin önerileriniz neler ???