Fundayel full ıslattıysa birde afedersin ağır kokulu değilse suyunun artık boşalması anlamına gelebilir…bence git bebegin suyuna baksınlar.
benim 15 gunum var sezeryan olucam bu hafta kontrolde sancım çıktı.doktor suyu falan iyi diye evde yatiş verdi..
ama bugun yavaş yavaş çamaşırım ıslanıyor
ama az miktarda
ben gitmiyorum bugun çunku hem dun yeni gözuktum suyum fuldu
hem az geliyor
hemde yarın kısmetse zaten kontrole çağırdı