minik_kalbim iğne yapıldı bi kaç dakika sürmeden uyumuşum, uyandığımda ağrım vardı haliyle biraz ama ayılmam uzun sürmedi konuşmam biraz farklıydı o da hem suni sancı hem narkoz verildiği için heralde.Bide daha önce bi kaç kez narkoz aldım bünyem ya alışık ya da güçlü bu tarz şeylere pek kötü olmuyorum çabuk toparlanıyorum