Fulyabaturalp Ben 3.ayımdan beri kullanıyorum.Bir hafta sonra doğumun var,dr.um devam etmemi söyledi.hatta doğumdan snra bile icmemizi istiyorlar dr.lar.vitamin sonuçta
Gllpkr Fulyabaturalp Yamanlardan Soe saolun kızlar benimde en başından beri vermişti doktorum ama iki aydır içmiyodum doktorada hep sormayı unuttum 33 haftama girdim başlıcam tekrar içmeye başka vitaminlerim var diye onu bıraktım
Yamanlardan 9 ay kullandım ptesi doğumum var Doktora sordum 40 ın çıkana kadar kullan dedi takviye edicidir sıkıntı olmaz dedi