Yaren_garip Evet haklısın şimdi herşeye ilaç veriyorlar . Progestan fitil kullanabilirsin verebilir doktor sana . Yaa alınması gereken tedbirleri bize aldirsinlar ondan sonra zaten düşükse düşük olur o çocuk sagliksizsa zaten vücut onu atar . Benm o gün gittiğim kendi doktorum hem progestan fitil verdi hem ilk üç ay düşük riski var diye iğne verdi . Tedbir bizden taktir Allah’tan düşerse düşer kurtajsa kürtaj deme hakları yok doktorsalar işlerini adam gbi yapicaklar . Sen doktorunu değiştir . Değerler 2 günde 2 kat artması gerekiyor . Çok fazla artmasında iyiye işaret değil az artmasida iyi değil . Bu doktorda kalma kuzum