Yaren_garip Beta değerim 2127 oldu rahim içi kalınlaşmam çok iyi ama hala ultrasonda ve alttan görünmüyor böyle birşey yaşayan var mı
Elifkskl Yaren_garip vajinal muayne ile mi gözükmedi bekle bence geç döllenme olanlarda geç gözüküyor
Yaren_garip dlcmmstn7 ya gerçekten o kadar endişeliydim ki şuan içime su serpildi inş bir sorum çıkmaz
Yeni-anne4-02 Benim 3970 di keseyi gördük 10 gün sonra da bebeği ve kalp atışını gördük. Erken olduğu için olabilir
Yaren_garip Cgleskra söylemiyorlar aşılama oldu adet tarihime göre beş hafta ama aşılamaya göre 2.5 hafta
Yaren_garip Ysn önlem amaçlı yatıracaz dedi bende anlamadım bundan dolayı sormak istedim benim gibi yaşayan var mı diye
Yaren_garip Diyetisyenanneee vajinadan bakıldı zaten aşılama oldum 25 ocakta sizler böyle normal diyorsunuz doktorum korkuttu görünmüyor diyerek beni
Diyetisyenanneee Yaren_garip valla aşırı normal benim 4000 civarıydi yinede görünmedi karından ancak vajinalde gördü boşver sen bekle 5. Haftasını geçince git görürler
Diyetisyenanneee Yaren_garip ben bide baya regl sancısı çekiyodum ama hcg de artıyodu dış gebelik olabilir vs dediler 4000 de anca vajinal göründü 5. Haftasında gittim karından yine görülmedi 🤷♀️