[silindi] Randevu günüme daha var. Aslında 3 geç döllenme ile 6 haftalık gebeyim.idrar yolu enfeksiyonm olduğunu sağlık ocağı dr.soyledi sirke ile yıkayıp krem sürüyorum düşüğe neden olabileceği yazıyor korkuyorum napsam acaba
3851 [silindi] 27 haftalik hamileym bnde de cikti enfeksiyon ve tek kullanimlil ilac verdi bilmiyorum ilerleme varmi yok mu bu hafta kontrolum var bakalim ne cikacak
mucizem09_ [silindi] canjm o dusugu bobreklerine kadar vurursa oluyor sadece bol bol su ic hamilelikte cok yasaniyor malesef idrsr yolu enfeksiyonu korkma zaten kendini rahatsiz hissedersin idrsrdan yanma felan varsa randeavunada cok varsa acile git istersen ilac verurler
Esraakk Ben de 10 haftalık hamileyim bnde de çıktı enfeksiyon. Değişik tek kullanımlık bi abtibiyotik verdi ve bol su iç dedi
mucizem09_ [silindi] yazar tabi canim mecbur yazacak oyle bi sıkıntın varsa bol bol su ic tuvaletin gelibnce bekletme hemen git tuvalete
[silindi] mucizem09_ hafif yanmam var nabız atışı gibi ara sıra kasıklarımda değişik şeyler oluyor sizce böbreğe zarar vermişmidir yarına kadar bebeğe bişey olur mu 😳
mucizem09_ [silindi] yok canim iyle olmuyor bobreklerinde agri felan olur cok siddetli olur oyle hafif felan degil baya baya yanma olur oda bobreklere vurmasi cok nadirdir ama oyle dusuge kolay kolay sebep olmaz icin rahat olsun sen suuyu bol ic atarsin doktor bide ilac verir tamam