Annesinin_Busesi Kızlar 37.haftadayım bu göğüs ucu kremini almıştım doktora sormayı her defasında unutuyorum. Sizce şimdiden kullanmaya başlamalı mıyım? Kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi?
Bgs Annesinin_Busesi ben bugün gittim doktora ve sordum doktorum başlayabilirsin dedi benim bugün sormak aklıma geldi 34+6 haftalığım
Annesinin_Busesi dugmeninannesiii Erken dogumu tetıkler diyenler vardı diye bekledim şimdiye kadar bugunde itibaren basayım o zaman tesekkur ederim
Annesinin_Busesi Aysentass Sagol canım öyle yapayım biraz katı bir krem oldugu için zor sürülüyormuş dedıgın gibi cok ovalamadım