Yasemin0728 zohreeeee canım testin tarihine baksana bozulmuş olabilir başka test yap içime hamilesin diye doguyo. Rabbim gönlüne göre versin inşallah 🙂 bende klomen + çatlatma iğnesi ile gebe kaldım 14+1 haftaligiz çok şükür
BorasMom zohreeeee kan versen daha iyi sonuç alırsın zamanın varsa yakınsa özelde ver çok pahalı değil 25 30 tl hemen 1 saate çıkıyor sonuç bende bu saatlerde vermiştim benim 13.günü kan verdim 12.günü test yapınca silik çıkmıştı hem daha kesin sonuç hayırlısı olsun inşallah😊😊
Ronya23 zohreeeee kiz valla var ya şükür bugün de gebelik haberleri alioz @minikcivcivim da hamile ya inşallah şendere vardır canm
minikcivcivim zohreeeee şimdi gördüm canim sanki var gibi elinde test varsa canim yarın ilk idrarla yao canim inşallah çıkar ve beni de etiketler misin🙏
Kara1833 zohreeeee umudunu kaybetme belki vardır test bozuktur belki geç döllenmiştir belli olmaz 🤲🤲🤲
zohreeeee Yasemin0728 sag salim kucagina alirsin inshallah canm peki ne igneden kac gun sonra test yapmistin?
tugba9293 vcatlatma ignesi beta hcg icerir .15 .nci gün falan kan testi verin . idrarda 13. gündem önce cıkan testler yalancı pozitif olabilir. haberiniz olsun . tüp bebekten biliyorum eminim. siz 15. gün kan verin acilde tedavi görüyorm ögrenmem lazım diyin
minikcivcivim Ronya23 🙏🌸oyy kuzum benim teşekkür ederimmm🙏 bebislerimiz aynı zamanlarda doğacak 4 gün var aramızda daha o gün konuştuk seninle bak beni unutma olur mu beraber bilgi alışverişi yapıcaz 🙏