Sukran53 Arkadaslar erkek bebek bekleyenler hamilelikte olusan gebelik cizgisi ne zaman olustu sizde.. erkek bebek olunca erken olusur diyolar bnm 8. 9.haftalarda belirginlesmsti gobegimin atl kisminda suan ust kismindada olustu cinsiyetimiz erkek.. merk ettm asli astari var mi
Minikanne06 Cinsiyet erkek benimde erken ilk haftalarda böbeğin altında cizgi oluştu ne kafar dogru bilemem ama
Sukran53 Minikanne06 ilk haftalarda erkek cocuklarda cabuk belirginlesir demslerdi sonra cinsiyetimz erkek olunca acabami dedim 😄 bnde ona gore arkdslarimin gebeliklerinde tahminde bulunmak icin sormak istedim
Sezen07 Ben bugün ogrendim kız mis 🌹🐼 ama benim çok eken belli oldu 11 12 silik ti şimdi net belli ama koyu renkte değil 🌹🐼😊
Cicianne Erkek ya da kız olmasıyla alakası yok oluşan çizginin. O çizgi değişen hormonlarla reng pigmentlerinin koyulaşması demek oluyor ve her cilt tipinde her ten renginde farklılık gösterebiliyor.