31+5 haftalık hamileyim Beştepe Sami ulusa gidiyorum bende ilk defa Tuncay Küçüközkana verdiler kayıt olarak 2. Kez gitcem yarın randevum var aynı doktora gitcem.insallah memnunum ama memnun olmasam da mecbur oraya gitmek zorundayım🤷🏽♀️zubeydeye gittim bikere berbatti