Gdenizt Nasipse 20 güne kadar bir kızım olacak hâlâ ismine karar veremedik. 2 isim istiyoruz. …… Güneş yada Güneş…… Önerilerinizi bekliyorum 🐣🐣🤲
Gizmolata Gdenizt bayılıyorum güneş ismine, hem sevimli hem karizmatik geliyor bana ama tek olarak beğeniyorum ben. Sanki başka isim gelince anlamı kalmıyor gibi. Çok güzel bir seçim valla ismiyle yaşasın inşallah sağlıkla 🥰♥️
Gdenizt Gizmolata teşekkür ederim. Soyadımız KARA. Soyadıyla uyumsuz olur diyor herkes 😐😐onun için 2 isim düşündük.
Gizmolata Gdenizt şu herkes beni delirtecek bigün😂 afedersiniz yaparken 2 kişiyiz sonra 25 kişi oluyoruz her konuda😂😂 o zaman bence ilk ismi farklı koyun güneş kullanılsın, ela,nil,eda falan olabilir🥰