ayseay25_ Kızlar 12+4 doktorum bir tahminde bulundu birde siz bakarmısınız [url=https://hizliresim.com/VKAa5d][img]https://i.hizliresim.com/VKAa5d.jpg[/img][/url]
kahve-cekirdegim Elbet-birgun-kavusacagiz burun biraz büyük maşallah çene uzun sivri kaşlar çatık asabi biraz galiba minik 😂😊🧿
ayseay25_ Elbet-birgun-kavusacagiz canım laz değilim eşiminde benimde burnumuz minnak ama bunda bende şaşırdım görünce 😀😀😀
Elbet-birgun-kavusacagiz kahve-cekirdegim yaa vallahi yanlis anlarsiniz yazdigimi diye korkmustum 🤭 tesekkurler yanlis anlamadiginiz icin😊 Asabi bi bey geliyo galiba😀🧡🧡
kahve-cekirdegim Elbet-birgun-kavusacagiz bebiş sahibi ben değilim ama o da alınmaz bence çok güzel ben severim o yüzden yazdım sivri çene biraz büyük burun bende karadenizliyim😂😊 kötü bir yorum yok yani 😊
Masalannesii ayseay25_ ayyy ne güzel sevindim siizn adınıza rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏❤
Gamzeakd ayseay25_ ya ultrasonda öyle gözüküyo benim oğlumun da öyle duruyodu herkes dedi ki ana burnu büyük diye . Bi çıktı çocuk burun fındık kadar delikleri gözükmüyo 😂😂