Hatice4446 Bu hissi yaşayan varmı ya özellikle bu haftalar da karın çevresinde kasıkta batma iğlnelenme falan
Sermec27 Hatice4446 evet 20+6 haftalık hamıleyım sabahtan beri sol kasık üstünde göbek deliğine yakın yerde ara ara blr sey batıp batıp duruyor şiddetli değil ama anlamadım
Sermec27 Hatice4446 anladım canım bebek büyüdüğü için herlade inşallah hersey yolundadır benim cok şiddetli değil ama ara ara geliyor bel agrısı cok yok hafif batmalar var