Seda_selim Arkadaslar 17 +2gnluk hamileyim ve gogus ucumda hafif beyaz ve sari gibi biseyler var normal mi acaba .?
Senemolcay Seda_selim bnde 18 haftalık hamileyim aynı şekilde bendede var ve sebebinide bilmiyorum bekleyim bnde burda bakalım 😊
Kaderimm Seda_selim normal cnm göğüs süte hazilaniyor herangi oynama sıkma felan yapma erken doğuma yol aciyor göğsünde ağrı hissedebilirsin karnında felan bebek buyudukce artık karninin içleri acimaya basliyacak 🤦🤰😍
Hiranurecrin Seda_selim ağız sütü deniliyor ona herhalde. Normal canım o su zamanla süt olucak göğüsler kendini süte hazırlıyor o yüzden 😊ayrıca bu sıvı bebeklerin anne karnında gelişimine de yardımcı oluyomuş bildiğim kadarıyla 🥰
ysmn_kck17 Seda_selim vücut süt üretimine başlamış demek . Daha doğrusu süt kanalların açılmaya başladığı için içerideki sıvıyı atıyor dışarı 😊
Seda_selim Senemolcay Ya bazen karnim da anlik bi agri gbi birsey hissediyorum ilk gebeligim tam olarak nasil bisey bilmedigim icin acaba hareket mi edio diorm ondan mi oluo die dusunuyorum elimi karnimin ustune koyuyorum anlayamiyorum
Senemolcay Seda_selim yanlış anladınız😊şey için sormuştum ben göğüste ağrı oluyormu benim uçları felaket ağrıyor dokunamıyorum bile
Figenmaya Senemolcay ilk süt yani kolastum sütü aynı şekilde benden de geldi görüşlerinizi sıkmamanız gerekiyor çünkü çok ince bir zar var sütün akışını engelleyen ve bu ilk kolastum sütü bebeginiz için gerekli olan en vitaminli süt
Kaderimm Seda_selim ne demek tatlım benimde 2 ci gebelik ama yeni yeni şeyler öğreniyor insan herbirinde
gulsahgul26 Ben 16 haftalığım kasık ağrısı ve gebelik başından beri kötü kokmayan bi akıntı var sizlerde durum aynı mı ne zaman geçer ki ya
ysmn_kck17 gulsahgul26 akıntı geçici bi durum değil malesef ama kasık ağrıları kimi zaman geçip kimi zaman başlayabilir . Büyüyen rahminiz ve hormonlarinizdaki değişiklikler yuzunden