24+6 haftalık hamileyim. Tam 24. Hafta kontrolümde kasılmalarım görüldü hemen rahim kısalığına bakıldı normal dedi doktorum nst çekildim ve sancılarım çıktı. Ciğer geliştirici iğne oldum progestan ve magnezyum + makattan fitil kullanıyorum erken doğum riski var hazırlıklı olalım dedi doktorum. 24+2 günlükken acile gittim böbrek ağrısı ile bir anda taş ve yoğun enfeksiyon ile karşılaştık şuan antibiyotik vs birsürü ilaç kullanır oldum 😓