Canım hiç sıkma canını bende de gebelik şekeri var ve stres de çok etkiliyor gerçekten. Sadece hamur işi ve tatlı şeylerden uzak dur bi süre. Günde 3 ana 3 ara öğün yap uzun süre ac bırakma kendini sık sık ve az az yemeni tavsiye ederim ☺ yemeklerin yanında bol yeşillik salata tüketmek, meyve yerken yanında yoğurt yemek ve süt içmek dengeliyor geçecek bu günler inşaAllah Rabbim beterinden korusun 🤲🏻🌸