Sewtpoz AycanAycan19 bende 2 gündür 2.5 lt içiyorum. Böyle de dewam edicem alışkanlık haline gelince zaten içmeden duramayız 😊
ZeyHus33 Sewtpoz bilsem saglık ocagı doktoru dogum dan sonra bakarız dedi ama hade bakalm neler olcak ben altta dikiş olursa kasıntı olursa DİE korkuyorum acıkcası
Sewtpoz Linam2021 lökosit değeri sanırım bn telefonla haber aldığımdan ayrıntılı soramadım ama lökosit var demişlerdi 24 yazıyo bende lökosit değeri