Sarella FatmaOrhan bende bugün kaydımı yaptırdım 18 haftalık olunca gel dedi bebeğini hissedince ve bana gün verdi 3 farklı aylarda gelmemi söyledi 11+ 2 yim
elif0690 FatmaOrhan Canım ben ilkini 22.haftada oldum ikincisini de dün yani 27.hftamda oldum..Beni de sağlık ocağından 2ayın üstne çağırıyorlar oda adet yerini bulsun diye..
KezibanUan EdaKnayenkartal canım seni aramasalarda sen git 2. Ye beni aramadılar ben gittim neden aramadınız dedim artık aşı için kimseyi aramıycam dedi ebe
FatmaOrhan Kaydımı yaptılar sağlık ocağında ama ne zaman çağırmaya başlıyorlar bilmiyorum suan 9 haftalığım hiç çağrılmadım gebelik takibi için fln
deletedmom28 FatmaOrhan ya şöyle bişey ebeler çağırmıyo sürekli.Siz test yaptırdıgınızda ikili üçlü filan bunu siz bildiriyorsunuz.Daha sonra 19 20. Haftada çağırdılar beni kalp atışını bi de onlar dinledi o gün de aşım yapıldı.
Asiyeomur Normalde kaydını yaptıkları zaman ebe sana şu tarih de gel demesi lazim.Kusura bakma canım da o zaman çok ilgisiz bi Eben var.Benim ebem o kadar ilgilikii her gittiğim de bana haftasına gore bilgide veriyor.ama sen yinede bi git beni çağırmayı düşünmüyonuz mu de?
Sevdelinka Dün yaptırdım 19 haftalığız 🤩 ilk başta hiç bişi yoktu gece tuttu ağrısı kolumda Künt bir ağrı var sanki tutulmuş gibi 😊🤷🏼♀️
Asiyeomur Önemli değil canım hastaneye gittikçe ebenin yaninada git sana şu tarih de gel demesi lazim zaten.
Dileksen EdaKnayenkartal Herkesde farkli canm benm agrim falan olmadi ama halsizlik yapti bende 2 dozundada ayni belirti oldu