Kızlar merhaba, 9 haftalık gebeyim. Doktorum kahve çay vs birçok şeyi kesinlikle yasakladı. Ben zaten diyetisyenim ile gebelik takibi yaptığım için sağlıklı besleniyorum. Ama diyetisyenim günde 1 bardak kahve içebileceğimi söylüyor. Kararsız kaldım sizler ne düşünüyorsunuz?