Sermec27 sizi yanıltmak istemem ama benim genelde gösterdiğiniz bölgedeki ağrım idrar enfeksiyonu nedeniyle oluyor. Batma, yürürken batma ve idrar yaparken de genelde sızlama oluyor. Hemen bol bol su içiyorum çok idrara çıkıp rahatlıyorum. Belki öyle bir durumdur