Merve6954 Biirbukeet Benim bildiğim hazır paket gıdalar yenmemesi gerekiyo pişmemiş az pişmiş hiç bişy yenmiyor hazır konserveler vs bildiğim kadarıyla
Zeyzey77 Biirbukeet bende normalde çok severim ve yerim ama hamileyken bebeğin sağlığı açısından yememek gerekiyor
minikprensesimmm Canım dip balıkları çok önerilmiyor civa değeri çok yüksek olduğu için. Tüketilmesi önerilmiyor çünkü zehirleme yapabiliyormuş doktorum öyle demişti. Ama benim canım çok istemişti doktor bi kerelik yiyebilirsin abartmadan demişti💋
Zeyzey77 Biirbukeet aynen mecbur 🤦 geçen gün salata yaparken aklıma geldi benimde ton balığı yasak olmasa içine eklerdim dedim
Melek- Biirbukeet civa oranı yüksek olduğu için çok tavsiye edilmiyor ama haftada bir kez yiyebilirsiniz. Yiyebildiğim tek balık ton balığı olduğu için bu konuyu detaylıca araştırmıştım :) ama tabi içim rahat etmediği için ayda 1 falan yiyorum. Bu konuda siz de bir araştırma yapabilirsiniz içiniz rahat etsin:)
Portakalgeliyor Biirbukeet doktora söylemiştim yiyebilir miyim diye , ye salata yapıp ama fazla tüketme mevsim balığı yemen daha iyi olur dedi ayyy zaten konserveyi açar açmaz en sevdiğim şeyden tiksindim o koku da ne 😄😄😄
sternocleidomastoideus Biirbukeet civa miktarı yüksek olabiliyormuş o yüzden önermiyorlar. Somon ve hamsi yenebiliyor