ozlemzkn Kızlar herkese merhaba. 23. Haftasında ya da o haftalarda gebelik kolestazı yaşayan oldu mu? Yani karaciğer Ast Alt değerleri yükselen oldu mu? Olduysa nasıl geçti o süreç ve sağlıklı bir şekilde doğum gerçekleşti mi? Lütfen yorum yapın😔
132025 ozlemzkn ben aylarca kaşındım kolestaz olduğumu anlamıştım ama doktoruma söylememiştim o yüzden ilaç falan kullanmadım 37.haftaya girerken söyledim hemen test istedi 300e yakın çıktı değerlerim hemen doğuma çağırdı normal doğumla doğum yaptım sıkıntı olmadı çok şükür
WmonallissA ozlemzkn 20. Haftada bende de çıkmıştı. O ara antibiyotik kullanmak zorunda kalmıştım, ve bir sürü ilaç demir, tiroid, multivitamin vs, hepsi bir yere gelince karaciğerimi yormuş, tiroid hariç bütün hapları içmeyi bırakınca değerler hemen düşmüştü.
ozlemzkn WmonallissA ben zaten önlem amaçlı hiç ilaç kullanmıyordum yine de çıkıyor anlamadım gitti. Doktorum bi ilaç yazdı onu alıcam