Merhaba arkadaşlar. Sat a göre 6 haftalık hamile görünüyorum. Dün doktora gittim kese göründü ama bebeği göremedi. Karnimdan baktı. Alttan muayene etseydi görünür müydü acaba diye düşünüyorum. Endişelendim. Sizde bunu yaşayan var mı ya da bebeğinizi ne zaman gördünüz? Perşembe tekrar kontrole gideceğim.