Nazliss Kizlar merhaba 16. Haftaya girdim bugün yaptırmam gereken testler neler yardımcı olabilirmisiniz
Anne4237 Ben de 16. haftadayim. 2 li testi öncesinde yaptırmıştık. Sıkıntısız çıktı. Doktor 3lü teste gerek görmedi. 20- 21. haftada ayrıntılı ultrason var. Onun dışında bir de şeker yüklemesi 23. haftadan sonra. Başka da bir şey kalmıyor inşallah.