Kızlar âdet düzensizliğiim varr duphaston verdi doktrm bebiş olursa tutunacak olmazsa adet getirecek demişti ilaç biteli 10 gün filan oluyor cumartesi günü akşam erken gebelik testi yaptım çıkmadı şu an 36 gün oldu adet olmayalı acaba yarın sabah mı yapsam testi tekrar yoksa pazartesi sabah mı yapsam