Cansu60 Kızlar benım cuma günü 1336 degerım dı bugun 1986 cıktı sızce cok dusuk degermı dr dusuk yapıcaksım dıyıp duruyor yavas artmıs kese de kucuk dedı ama ben umudumu kaybetmek ıstemıyorum benım gıbı olan varmı saglıklı gebelık gecıren sonradan
132025 Cansu60 2 günde bi 2 katı artması gerekiyo canım sağlıksız gebelikte dediği gibi düşer ama sağlıklıysa düzelir
mucizem09_ Cansu60 canim aynen normalde 10bin olmasi lazimdi hadi 8 9 b8n felan olsaydi saglikli diyebilirdik ama artmamis istenilej rakam yok %60 bile artmamis hic canim 1 hafta olmus hemen hemen yukselmemis
Elbet-birgun-kavusacagiz Cansu60 iki kanida ayni yerdemi verdiniz farkli yerlerde verdiyseniz farklilik gosterir
Hera02 Cansu60 bende seninle aynı durumdaydım doktorum şöyle açıklama yaptı; eğer kese oluşmaya başladıysa beta hcg artışı fazla olmaz artık keseye göre inceleme yapıcaz dedi alt ultrasonda keseyi görmeyi deneyin inşallah kese oluşmuştur 🥰🥰🌿
Cansu60 Elbet-birgun-kavusacagiz aynı yerde verdım canım yanu bende cok kotu dıye dusunmuyorum hıc yoktan yukselme var bıraz olsada hanı dusmemıste bılmıyorum ya 😔😔
Elbet-birgun-kavusacagiz Cansu60 insallah guzel artar canm iki gun sonra tekrarver kan hakkinda hayirlisi olsun insallah🤍
Cansu60 Hera02 Canım kese var ama kucuk dedı dr ve betada yavas artıs oldugu ıcın sureklı dusuk yapıcaksım dıyıp duruyor bılmıyorum artık ınsallah artar 🙏
Rabiamrc Cansu60 benimde ilk gebeligimde surekli bi yavaş yukselme basladi lekenlenmem oldu ama yinede degerim yukseliyordu kurtaj oldum kese var ama gelişmiyordu doktor her seyi acikladi ve o zman kurtaj oldum sizi umutlandirmak istemem ilk gelebeliklerde böyle oluyormus