Meriiii9 Ceyda00 Eger genetikse hangi kremi kullanırsanız kullanın catlıyosunuz 2 paket lierac 1 kucuk kavanoz hındıstan cevizi yagı kullandım ama catladı karnımın alt tarafları 🤷♀️
Ozlem23 Ceyda00 ben kantoron kullanıyorum bide duştan çıkınca vücudumu kurulamadan zeytinyağı suruyorum çok güzel nemlendiriyo
babyandmommy Muratnannesi Bende yaklaşık 1 haftadır bebe yağı kullandım. Alerji yaptı bende, doktora gittim🤦🏼♀️ Sizinki hangi markaydı
Meriiii9 Ceyda00 Tabiki nemlendirecek urunler kullanın yine bana etki etmedi ama insallah sizde işe yarar lierac ve bio oil Cok oneriliyo yag olarak da hindistan cevizi ile kantoron 😊
Etk 15 haftada aniden çatlak oluştu Hindistan cevizi yağı kullandım ama etki etmedi lierac aldım çok memnum kaldım o kadar güzel nemlendırdiki hergün kullanmamı bile gerektirmedi
Danlacan Ozlem23 zeytinyağı kokmuyor mu ya bende denedim bir kaç kere ama bana çok agır geliyor kokusu 😣
Muratnannesi Linam2021 johnsons baby yağ kullandım. Şimdide gratisteki benrinin bebe yağınını kullanıyorum
Linam2021 Muratnannesi teşekkürler canım ben de Johnsons baby kullanıyordum ama mineral yağ petrol türevi gibi şeyler okudum kafam karıştı sagolasin 💞
anne17 Muratnannesi bebek yağı göbekte kıllanma yapıyo diye duydum doğru mu acaba sizde oldu mu böyle bir şey ?
Can-Sel Ben bio-oil kullanıyorum arkadaşlarım çok memnun kalıp tavsiye etmişlerdi ve bende çok memnunum şu an 24. Haftadayız ve çatlak olmadı inşallah doğuma kadar da olmaz🙏🏼