Arkadaşlar 🙋🏻♀️ merhaba
11 haftalık gebeyim. Son ıkı haftadır iştahım fazlasıyla açıldı ve ıkı kılo aldım bir hafta içinde. Böyle giderse kendımı nasıl kontrol edicem bilemiyorum. 47 kiloyla hamile kAldım suan 49 _50 kg civarıyım. Önerisi olan var mı acaba. Bu gidişle ikinci trimester de ne olcak bilemiyorum:))