Yoncaglseven Adet geçikmesinin kaçıncı gününden itibaren test yapılmalı ? Hamilelik belirtileri nelerdir ?
Shsg Yoncaglseven ben adet günümde yapmıştım erken belli eden testlerden çıkmıştı.allah gönlünüze göre versin hayirlisiyla🙂
Brckymk Yoncaglseven yani artık testler o kadar hassas ki canım normalde en az 4 5 gun gecsin diyorlardı ben bir gun gecince yaptım Öylesine varsada çıkmaz erken diyodum ama benm çıktı şok oldum 🥰🤲
umyahsn1010 Yoncaglseven 4.günümde yapmıştım bende. Göğüs hassasiyeti ve ayak üşümesi vardı. Beklediğimiz bişey olduğu için belkide öylr geldi bilmiyorum ama böyleydi bnm belirtilerim
132025 Yoncaglseven ilk gebeliğim de bir gün geçince yaptım ikincide geçmeden 3 gün önce üçüncüsüde geçmeden 4 gün önce hepsi normal kaset testte çıkmıştı
Brckymk Yoncaglseven yap canım ben bir tane erken gösteren bir tane de düz 5 TL lik testlerden almıştım ikisininde yaptım aynı anda çıktı çok şükür şimdi testler çok hassas bir dene istersen
Merlii Yoncaglseven ben gecikmenin 4. Gününde yaptım öncesinde yaptığım test negatifti 4. Gün yaptığım pozitif
Deniz1634 Regl günümde sabah ilk idrarimla yaptım normal 5 TL lik testlerden onda hayali çizgi çıktı aynı gün hemen sağlık ocağına kan verdim ertesi gün kesinleşti. Şuan 29+5 oldu kizcem.