2_pamukannesii daha önce de biri sormuştu ona da aynı şeyleri yazmıştım☺️ Çok yakın bi tanıdığım bebeği 6 aylıkken kaplıcaya gitti ve akşamına erken doğum yaptı bebek doğduğunda bağırsakları gelişmemişti doktorlar ölür dediler 3-4 ay yoğun bakımda kaldı birsürü ameliyat geçirdi o çocuğun annenin neler çektiğine ben yakından şahit oldum annesi günlerce hastane kapılarında bekledi. Çocuk şimdi şükür iyi ama yaşıtlarına göre küçük ve güçsüz o yüzden lütfen gitmeyin 🙏