Kızlar 19 ocakta kanamam başlamıştı kese etrafı kanamam vardı o gün progestan başladım ve kahverengi lekelenme şeklinde devam etti geçen perşembe usg ye girdim bebeğim 11 haftalık bir sorun olmadığını söyledi doktor. Aynı günde lekelenmem kesildi. Muayene tarihimide henüz 2 hafta var. Kanama alanı kaybolmuşmudur acaba başına gelen tecrübeli anneler yardım edebilirmi?🥰🥰