Kağan Kocatepe’nin videosu var bu konularda. Her şeyden yiyebilirsiniz diyor. Sadece ölçülü olsun yaşam tarzı haline getirmeyin diyor. Kendimi bu kadar strese sokmuyorum ben canımın çektiğini yiyorum. Fransızlar hamileyken çiğ et yiyor sorun olmuyor diyor. Şarküteri tarzı ürünlerde de güvenilir yerden aldıktan sonra sıkıntı olmadığını söylüyor. Hamileyim diye iyice kendimi kapatamam valla hepimiz çocuğumuzun sağlığını düşünüyoruz. Hayatta ağzıma sürmem gibi tepkiler biraz fazla geliyor bana. 😊