Sukrnnnnnn Arkadaşlar doktor bugün doğmasa gelirsin suni sancı için devlete yolarım seni demişti acaba bekliyimi yoksa gideyimi?
Selimegzoglu Sukrnnnnnn doktorun özelde mi neden devlete gönderiyor bende cuma günü 40 olucam doktorum suni sancı ile ilgili konuşacağız dedi ben kabul edeceğim çünkü artık çok yoruldum 😞
Sukrnnnnnn Selimegzoglu Doğum yapmıyolar sadece kontrol yapıyorlar bende çok yoruldum ama ya açılma olmazsa diyip vazgeçiyorum
Selimegzoglu Sukrnnnnnn ama eğer geç kalırsan kakasını yeme durumu olabilir doktorun onay veriyorsa suni sancıyı dene derim beklersen hiç açılma olmazsa Sezeryan olacaksın en azından normali denemiş olursun