elifmeva9 korkma bende 1haftadır net hareket hissetmemiştim biraz yorulmuştum geçen haftalarda bide şeker yüklemesi yaptırmıştım ona rağmen net hissetmedim çok endişelenmiştim ama bizim stres ve yorgunluğumuz bebeği etkiliyormuş ondanmış, çok şükür bu hafta hareketliyiz bide yeri daralıyor diyorlar ondan az hareket hissedebilirmişiz