FaikTugba geceleri burnumda aslinda bisi yok ama tikali gibi oluyo huzursuz bacak sendromuyla birlesip halay cekiyolar sabah 6.30 oluyo ben anca uyuyorum olsun sikayetci degilim bebegim dogdugunda idmanli olucam 🤣 doktorada sordum normal bir durummus organlarimiz bebege yer actigi nelasil calisacaklarini bilemiyorlar bence 😆 disari hic cikmiyorum artik zaten nefesim tikaniyor bide maska takinca hicbir zevk almiyorum hayattan. Evde muzik acip hareket etmeye calisiyorum .
Bebe viksi al eczaneden hem kokuya iyi gelir hem burnunu acar demisti doktorum dene istersen.