Hanımlar dün sağlık ocağında tahlil vermiştim bugün sonuçları almaya gttim ve doktor enfeksiyonun çok yüksek ve kan değerin düşük, 10.8 dedi, bu hafta doktoruma kontrolüm var gideceğim ama birde burdan sormak istedim belki başına gelen ve önerisi olan vardır.