MSBebek Kızlar son 8 günüm doğum sancısı nasıl.bisey bilmiyorum ama bebeğim sürekli sağa sola doğru toplanıyor ve canımı acıtıyor artık sürekli olarak sağa sola toplanması normal mi doktorunuz hangi durumlarda gelin demişti 🙄
Fadik03 MSBebek benimde 16günüm kaldı benim bebekte sürekli Bi tarafa toplanıyor toplandığı yer acıo çok bide kaburgama tekme atıyor sanırım nefes alamıyorum 😁😇👣
MSBebek Fadik03 ya bı uygulama bu hafta için toplanmalar olursa doktorunuza başvurunuz diyo.ondan tedirgin oldum.bende
MSBebek ceycey123 adet sancısı doğum belirtisi diyolar benim öyle biseyim yok ama olsun diye kendimi dinliyorum 😃😃
Burcinisp88 MSBebek benim 28den beri yalancı sancılarım var. Alt bölgede böyle bi büzüşme hissi oluyor. Karnınızda o esnada sertleşiyor. Ayrıca normal doğum sancısında belinize de vurmaya başlar. Bu dediğim düzenli bir şekilde oluyorsa bebek geliyor 😀😀bende beklemedeyim
Burcinisp88 MSBebek benim 2. Ama. İlkinde böyle olmayabiliyor. Bi anda da başlayabilir. Suyunuzda gelebilir 😀