bukabu Kızlar selam benim göğüs ucum ancak dokundugumda cıkıyor ama kücük, böyle olup emzireceğini düsünebilen var mı :)))
Bir_Prenses_Annesi bukabu 20 günlük anne olarak ilk 5 qün onun sıkıntısını çektik malesef bebeqim tutamadı tutamadıqı icinde tam doymadı kilo kaybetti sukur simdi rahatladık 🤗
Serap-er bukabu 5 yaşında oğlum var o doğduğunda hiç meme ucum yoktu.göğüs ucu koruyucu ile bir yıl emzirdim. Emzirdikçe çıkar diye düşündüm ama sanırım yapı meselesi hiç olmadı 🤣Bu ikinci gebeliğim hemen göğüs ucu alıp hastane çantama koydum. Sağlıkla kavuşun inşallah 💙
Serap-er bukabu 😇 rica ederim. Marka olarak ben Nuk kullanmıştım Aventin de almıştım ama ucu çok büyüktü ona dikkat edin derim.
smyra32 bukabu şuan ikinci evladımı emziriyorum.. ucu Küçük ve emerken sürekli damağından kurtuluyor☹️
Gzhm16 bukabu benimde öyleydi kızım ememedi bıraktı beni sımdı 2 cıye hamileyim ne yapacagımı düşünüyorum kara kara
Sumisalii bukabu ben gogus ucu almisdim cnm baya bi onla emzirdim ilk kizimda yoktu tutamiyordu ama oda bebegi cok yoruyor ya terletiyor
Buketkucuk bukabu bence bebiş emeceği için çıkar ama çıkmazsa da ben silikon göğüs ucu aldım sizde alın ilk başta onu kullanırsınız❤️