Yaşlanma ile aynı şey diye biliyorum tedavisi yok zaten sona gelmişsiniz. Bende çok erken haftada başladı doktorum yapabilecek birşey yok dedi coraspin verdi et yememi gunde 3 litre su icmemi istedi. Dediğim gibi sona gelmissiniz endişe etmeyin hiç. Erken haftada olsaydı erken doğum riskiniz olurdu.