merviskoooo bence öncelikle Manuel cok pahallı olmayan bir pompa edinin eger sonraki süreçte ihtiyac olursa elektrikli olana geçersiniz.cunku belki sutunuz hic biseye ihtiyaç olmadan gelecek ve pompa elinizde kalacak.ben ilk hamileligimde göğüslerin hamilelik öncesi yara olmaya başlamıştı ona rağmen önce Manuel başladım sonra çalıştığım için elektrikli aldim ama onu bile sadece 15 gün kullanabildim sütüm geri gitti ve emziremedim.oyuzden süreci görmeden almak bana cok mantıklı gelmiyor.sevgiler🌸