Zuzuu Merhaba güzel annişler 24.haftamdayım ve 8 kiloya yakın aldım doktorum çok fazla olduğunu söyledi ve bu durumda gebelik şekerinden korkarız dedi..dikkt etmem gerektiğini söyledi..gebelikte hem bebeğe yarıycak hemde bana çok fazla kilo aldırmayacak nasıl bir diyet uygulamalıyım acaba fikirleriniz çok önemli ..
kbraunall Zuzuu bence ara öğünlerde kuruyemiş yiyebilirsin hem tok tutar hem bebişe yararlı meyve bol bol ye ekmekten uzak dur canım
NaimeYilmaz Zuzuu 16.haftamdan beri beyaz ekmek makarna pılav hamurısı tatlı sekerleme muz hurma kavun vs. Tarzı sekerlı meyveler yemıyorum proteın ve yesıllık agırlıklı beslenıyorum . 35 haftamızdayız benmde bebegınde kılosu gayet ıyı
Zuzuu NaimeYilmaz kan sulandırıcı kullandığım için çok fazla yeşillik tüketemiyorum meyveyi bol yiyorum ama sanırım diyet listesine ihtiyacım var☹️