bryc Merhaba ilk gebeliğim ve 35+3üm haliyle çok dikkat etmeye çalışıyorum zırt pırt hastaneye gidelim diyen biride değilim dün geceden beri uyuduğum toplasan 1 saattir ağrıdan ve kimseye bişey demedim bi kaç haftadır su gibi çamaşırım ıslanıyordu ama pijamama geçmiyordu şimdi 2 gündür pijamama geçiyor bugun sağlık ocağındaki doktor yırtılma olabilir dedi erken doğum riskim de var kayınvalidemde kalıyorum allah razı olsun yemek yapıyor yediriyor içiriyor ama sancın var mı dediğinde var diyorum iyi iyi olcak şeyler diyor çamaşırım ıslanıyor dedim olabilir normal diyor neyse dedim boşverdim az önce biraz su geldi biliyorum idrarla karıştırcak değilim ve tutamadım aktı gitti eşime mesja attım tamam dedi gelecek birazdan. Anneme söyle bakalım dedi söyledim bana bu bebek suyu değil hastaneye gitmeyin gerek yok diyor dilimi ısırsaydım da söylemeseydim bana simdi hastaneye gidersen doktor alır bebeği küvöze girer küçük bebek bakması çok zor olur bakamayız diyor senide keser koyar bi tarafa diyor eşime bu söylediklerini söylemicem söyleyince annesini gizlice uyarıyor ama çok sinirlendim sanki çok biliyor gibi neden böyle yapıyorlar kayınbabamda duydu netten araştırmış çocuğun çişi olabilirmiş diyorlar kafayı yemek üzereyim😢😟
Derdennis bryc okuduktan sonra ellerim titredi , öncelikle allah sana sabır versin ve bence doktora hemen git senin ve bebeğinin sağlığı burda önemli olsan , cahillik diyorum ne diyeyim ki sinirlendim
Mrve2424 bryc canım anladıgim kadariyla kayinvaldende kotu niyetli degil eskilerin kafasindan konusuyor bilmedigi icin. Anne sancim var duramiyorum de git hastaneye baktir bebegin suyuna filan. Uyadimda diyosun belkide bebek geliyo. Hem haftanda cok kotu degil 10 gun sonra normal sayilabilecek bi haftadasin. Bebek geliyosa en azindan bi ciger gelistirici filan vururlar. Dogsada cok kuvezde kalacagini sanmam. Ama mutlaka git hastaneye. Hayirlisiyla kucagina al insallah🙏
Ebru555 bryc takma kafana kimseyi dinleme gıt bende 36+3 aynı durum var bende gece acile gtcem kuvezde kalcak dıye korkutuyor nasıl bsy Bu ya ne yani eger su sızıyo sa erken diye gitmeyelim mi ne cahillik ya
Okyanusymn bryc kaynanan hangi tıp fakultesınden mezun oldu acaba ? Birileri artık su kaynanalara cag atladıgımızı falan söyleyebılır mi kuzum dinleme kımseyi suyun sızmıs olabılır yırtılma olabılır suyun suan bitş bile olabılır. Bebekde enfeksıyon riski artıyo kesinlikle bi doktora git
bryc Kelebekler sonra bana yansıyor şikayet etmiş gibi oluyor daha önce de bi olay olmuştu aynı evde kalıyorduk o zamanlar. Kayınpeder bağırdı herşeyi oğlana yetiştiriyorsun diye halbuki dediğim bişey yok annesi söylemiş beni eşime. Oda ağzımdan laf almak için sordu bende anlattım ki her zamanda annen baban olduklarını unutma derim😩
bryc Derdennis gerçekten sezaryende olsa bişey olmaz diyordum ama şimdi içimde bi kötü his oldu stres yapmak istemiyorum ama ister istemez oluyor
bryc Mrve2424 ciğer geliştiriciyi 33. Haftamda 3 doz vurdular canım o yüzden biraz olsun içim rahat yani doğmasından korkmuyorum anne karnında kalması tabiki önemli ama ters bi durum olsa ben ne yaparım o zaman diye gideceğim eşim e söyledim oda gelecek
Derdennis bryc kötü hislik bir şey olmasın , içini rahat tut , sağlıkla bebeğini kucağına alıcağını düşün erken gelsin küvezde büyüsün önemli olan sağlıklı olsun anneli babalı büyüsün ❤️ Stres olma lütfen 🙏
Mrve2424 bryc ciger gelistiricinde vurulduysa korkma canim. Ama egerki suyun geliosa sıkıntı olmasin gitde hayirli haberlerini ver bize canim.
Ebru555 bryc oyle bsy yok ben 35 dede boyle bsy den supe duydum gttıgımde suyunda azalma var ama suan ciddi derece degil dedı hap yazdı gene gelınce bgun aradım hapa rahmen geliyorsa gel bıda bakalım dedi
ecembugra53 bryc canım su geldi mi gitmelisin beklememelisin şakın bekleme bebeğin suyu azalır benim öyle oldu doktora gittin mi merak etme bebeğin ilaç veriyorlar sana yRdımcı oluyorlar hafta olarak iyi benim ablam 35. Haftada doğurdu kilodu 2600 bebeğim Gaye’ye sağlıklıydı
oglumgeliyyor2 Umarım olumsuz bir durum yoktur içini rahatlatmak amacıyla doktora görün kimseyi dinleme benim suyum birden gelmişti ama sızıntı şeklinde de olabilir