Ozzgeee normalde takipler için muayene ücreti 400 TL ama bir ay içinde her gün de gitseniz bir ay dolmadan tekrar para vermiyorsunuz. Sadece ayrıntılı usg içinde giderseniz 500 TL ymiş sanırım burdan bir arkadaş öyle söylemişti. Mesela normalde 3 haftada bir görüşelim diyo bana ama benim durumum riskli olduğu için ben iki haftada bir geliyim mi diyorum gülüyo tamam sen ne zaman istersen o zaman gel diyo😂 bir ay içinde bir kere muayene ücreti verip üç defa gitmiş oluyorum