Kızlar merhaba geçen hafta kan testi ile hamile olduğumu öğrendim şu an 5 haftalık. Dün doktora gittim sadece keseyi gördük düne kadar göğüslerimde ağrı vardı ve tek hamilelik belirtilerinden biri buydu. Bı sabah göğüs ağrım tamamen gitti çok korkuyorum aksi bi şey mi oldu diye. Göğüs hassasiyetini ilk haftalarda hemen kaybedenler tecrübelerini yazabilir mi acaba