esinnnn91 anlatayım Tabiki de canım ilk önce normal doğumdu alttan rahimden suni fitil verdiler rahil açılsın yumuşasın diye sonra onun üstüne 12 saat sonra serumla suni sancı verdiler bebeğim kanala girdi 1 cm açıklık vardı ala bi türlü aspgıya inmedi 24 saat suni sancı cektim canım bebeğim suyu azalınca acilen spinale döndü sancım tavandı ama hiç gıkım çıkmadı valla milletin dediği gibi de olmadı sonra bi anda sezeryana çekildim beni giysiydiler sonra sonda taktılar hiç acı duymuyorsun
sonra ameliyathaneye alındık bütün hersey takıldı serumlar falan sonra 3 hemşire tuttu beni belden iğneyi yaptılar 😊 dediler o anda bana bacaklarını kaldır bakalım ben tabi uyuştuğunu için kaldıramadım o anda doktor kesiyi attı neşterle duydum ama acı hiç Yok sıfır 😊sonra işte bebek alındı bende sonra odaya çıktım tabi işlem yapılırken hep konuştum ben🥰 güzeldi korkma