Rarura sezeryan ve normal doğum için anestezi şekli
diğer adı epidural
Sırtına iğne vurup içerisine kılcal incecik bir boru yolluyolar ara ara oradan ağrı kesici yolluyolar normal doğumda 4 cm açıklıktan sonra vuruluyor tam açıklığa kadar ağrı hissetmiyorsun ama doğum anında ağrı kesici vermiyolar ki kaslar etkilenip ıkınman azalmasın diye
sezaryende doğumda hiçbirşey hissetmiyorsun doğumdan sonrada oradan ilaç yollamaya devam ediyorlar ki ağrı çekme diye